Caută
Close this search box.

Politica de retur

Conform prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 34/2014, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile din ziua în care el sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract prin e-mail sau completând formularul de retur. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Costul cu transportul returului prin firmă de curiarat rapid este responsabilitatea clientului și va fi achitat în avans. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
  • Produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ex: culori, compoziții, materiale, dimensiuni, etc.): dressing-uri, canapele, fotolii, scaune, etc.
  • Produsele care prezintă riscuri din punct de vedere al igienei sau sănătății: perne, pilote, saltele, lenjerii de pat, etc.
PAȘI PENTRU RETUR
  1. Completează formularul de retur în 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
  2. Ambalează articolul pe care vrei să îl returnezi în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile, etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.
 ATENȚIE! Produsele returnate trebuie sa fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc. ). S.C. INNER DESIGN CENTER S.R.L.  nu își asumă nicio responsabilitate pentru manipularea și transportul produselor returnate. Asigură-te că produsele sunt în aceeași stare în care le-ai primit, deoarece nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate.
  1. Trimite coletul cu un serviciu de curierat rapid. Costul cu transportul returului este responsabilitatea clientului și va fi achitat în avans.
 ATENȚIE! Coletele retur ce conțin ramburs nu sunt acceptate și vor fi refuzate automat la curier. Rambursarea contravalorii returului se face ulterior, prin modalitățile descrise mai jos. Returul se va face pe datele companiei INNER DESIGN CENTER S.R.L., adresă: Str. Sfintii Voievozi, nr. 60, Bucuresti, 010967, telefon: 0741146907, 0729010548. Ne rezervăm dreptul de a refuza un retur dacă nu s-au respectat cele de mai sus.   RAMBURSARE La primirea produsului returnat se va verifica dacă acesta este conform (fără deteriorări, în starea în care a fost recepționat), urmând ca apoi clientul să primească confirmarea acceptării produsului returnat. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va efectua în termen de 15 zile din momentul procesării returului, folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială: Plata cu cardul – rambursarea sumei se va efectua pe același card prin intermediul procesatorului de plăți. Suma va fi vizibilă în contul clientului în funcție de tipul cardului și de contractul pe care îl are cu banca emitentă. Plata ramburs / ordin bancar – rambursarea se va efectua prin virament bancar, în contul indicat de către cumpărător în scris. Suma va fi vizibilă în contul clientului în funcție de contractul pe care îl are cu banca emitentă. Costul cu transportul nu este rambursabil.